Thursday, February 16, 2012

PeRtAmA KaLi AkU nGaN aNaK2 BeRpAnAs KaT bUs sToP!

    Kesiankan...
tapi bukan masalah kete rosak atau kena tarik...
ni saje2 je wat tebiat...
akhirnye... 
ambik ko padan muka aku...
merah padam muka masing2... kehkehkeh.....

sebenarnye...
anak dara aku ni sibuk nak merasa naik bas...
layankan jelah...
nak gi jauh2 naik bas aku yg takut...
ala... gi bandar kota je...
tak jauh pun...
hehe...



kakak seronok sgt...
yg takut aku... laju giler bas ni...
mcm naik roller coaster..


turun bas je terus ajak gi makan...lapo...
mcm bersenam...
habis terbako lemak2 kat perut...
kehkeh...


puas dah sayang naik bas?
eh... 
pelik gambo arry takde...
oooo... 
masa ni arry dah tak bleh nak dikawal...
penat tol jaga dia...
tapi ape pun aku gembira sgt2 ari tu...






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic