Tuesday, September 27, 2011

SaMbUnG cItEr AnAk aKu MiNtAk KaWiN..


      Ingat lg tak... dulu aku ada citer pasal anak aku ni ada minta kawin... nah! skrg aku dah tunaikan... la bukan betol2, olok2 je... bukan ape, dia sbnrnye cuma nak jd cantik je... dpt pakai mcm ni pun jd la...

      Mane aku dpt aksesori tu??... ala tak susah, aku kebas (pinjam) time adik aku kawin ari tu... lepas selesai je majlis, aku tgk anak dara aku ni dok tgk je benda2 tu... sian plak... tu yg aku kebas (pinjam la) benda alah tu... smpaikan rambut palsu tu pun aku kebas... (dlm hati aku nak gak try pakai rambut palsu tu...hehehe...) tp demi tak mau malu ddpn anak aku tu... aku buat2 mcm tak heran la... emmm..

      Ni korang tgk la gelagat model cilik kita ni... ckp cantik tau lepas dah tgk... layankan jelah ye...











   Mcm mane..? cantik kan... bila tanya dia suka ke tidak... dia ckp mmg la suka tp mama lupa pakaikan kakak inai... jeng..jeng..jeng... aduii... inai lagi! inai lagi!... gasak!!

  
      

1 comment:

missbby said...

budak-budak perempuan sekarang memang dah pandai bergaya..abislah kalau anak pompuan saya nampak cam ni harus dia nak jugak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic