Thursday, November 17, 2011

RiNdU sAmPaI tErMiMpI2...

      Kesian anak aku sorang ni... rindu punye psl... smpai termimpi2... ala... bukan sape2... cuma anak kucing yg dulu pernah jd binatang peliharaan kitaorg...

      Bila disuruh citer... lupa pulak... naik terperanjat aku... tuptup bangun tido nangis tak tentu psl... sian, rindu sgt kot... 


ni Boboy... comel kan...
terpaksa bg kat org sbb bukan aku tak suka kucing...
tp aku yg terlalu takut dgn kucing...


kenangan...
boboy ni la tempat dia buat main...
kena timang la... peluk la...
kadang2 smpai longlai boboy tu dia kerjakan...


si kecik ni pun bleh tahan jgk berani...
tp kena jg2 sbb dia jenis geram silap2 bleh mati dia kerjakan...
tu salah satu la sbb aku bg kat org...

     Ape nak buat... bukan aku tak try nak jg boboy ni... tp setiap kali aku nak pegang... kucing ni asyik nak melompat je... lain la dulu masa mak aku dok ngan aku... dia yg jg siap mandikan lg... skrg mak dah pindah dah takde org nak jg... tu yg terpaksa bg kat org tu... kakak, adik, mama minta maaf ye...





2 comments:

Anna said...

amik je balik boboy tu... letak je dlm cage... sian kat kakak ngan ary... klu tak gi cari pets yg lain...

mama-arrysyah said...

anna: tu la..dia pun dah minta pets yg baru..nak rabbit plk..yg lompat2 tu gak yg dia minat..aduhh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic