Monday, December 19, 2011

HaRi KeLuArGa Ku...

      Hai semua... wah! selama cuti skolah ni buzy memanjang je aku ni kan... sampai tak sempat2 nak update blog aku yg tak glamour ni... hehehe... mana taknye, melayan kerenah anak yg mcm2 ragam... aduhhh alasan!

      Dlm cuti ni, adalah aku ngan family aku wat satu aktiviti keluarga... bak kata org mengeratkan silaturahim antara kami... lokasi tak la jauh sgt... dlm johor gak... di Pantai Kampung Nelayan... best gak kat situ... suasana kampung tu masih ada... cewahh!  


nie la keluarga aku... happy kan... 
hehehe..


nie aku... 
bebuai sambil melihat keindahan alam... 
hehehe... 


tgh menyediakan kelengkapan utk sukan..
sukan senang2 je..


sukan utk kanak2...
kelakar!


nie utk dewasa... blh tahan gak...
hebat2 semua..


masa yg ditggu...
penyampaian hadiah utk pemenang...


daddy dpt no1... 
acara cari gula dlm tepung...
horeyyyy...


akak menang cabutan bertuah...
taniah!


last...
semua family dpt cenderahati wat kenangan...


hope mak abah gembira...


tak sah klu takde bbq...
yummmy!


dah tiba masa utk pulang umah...
weeeee...


lalu kat jambatan baru...
menyeberang laut... cantik sgt...

~HABIS~







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic