Saturday, December 31, 2011

PrOgRaM tRaNsIsI tAhUn SaTu..

      Musim persekolah semakin tiba... aduhh! takutnye... 
eh! ni sape yg nak sekolah ni... anak aku yg nak sekolah, aku pulak yg takut... hehehe...

Utk kelengkapan kakak semua dah siap...
dari sekolah agama sampailah ke sekolah rendah... semuanye dah beres...
harap2 kakak pandai jaga diri kat sekolah baru nanti...
dan paling penting belajar rajin2 ye...


kakak bangun pukul 6.30pagi... bagus2
org tgh excited nak gi sekolah la katakan... hehehe..


sempat pulak bergambo kat depan sekolah baru kakak ni... 
smlm aktivitinye...
ibubapa disuruh duduk di dewan utk mendengar taklimat...
program transisi utk tahun satu...
sambil2 mendengar guru tu berckp... aku syok isi borang kesihatan dan pergigian...
time ni budak2 nye dah dibawa ke kelas masing2...
selesai je taklimat tu...
sesi membayar yuran, buku dan penerimaan buku teks...

Aduhh.. memang penat hari tu..
bukan ape... dia punye ramai... sampai kena ambik nombor giliran...
siap2 kan semua... alamak! satu lg tinggal...
baju sukan... mak oi! mcm pasar malam... hahaha...
masing2 nak dptkan saiz yg ngam utk anak... tu yg riuh semacam...
tapi nasib baik la kakak agak beso org nye...
jadi saiz utk dia tu banyak...
mane yg aku tgk anak yg comel2 tu banyak yg tak dpt kena order dulu..

Semua settle... hanya tggu budak2 kuar kelas je...
aku pun excited gak time ni...
ape la jadi...
dr jauh aku dah nampak kakak... 
masa pergi cantik... asal dah balik lain mcm je aku tgk...
la... asal ada jambol plak tu...
rupanye skaf tudung dia dah tercabut... 
patut la dah mcm stail datin...
pakai tudung tapi jambol nampak... aduiii anak2... 
kehkeh...


lengkap semuanye... 
banyak gak buku utk tahun satu ni...


harga baju sukan ni rm27...
boleh tahan gak..


buku teks pun masih elok..
tinggal nak sampul bg lagi kemas je..


ni buku tulis dia...







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic