Sunday, December 25, 2011

YaHoo.. AnAkKu DaH dArJaH sAtU...

      Gembira sgt... mana taknye, tak lama lg... anak aku akan btukar ke sekolah rendah... seperti biasa, shopping utk keperluan dia... sediakan jelah duitnye ye... hehehe..




Alahai... cantiknye...
mcm mama masa budak2 dulu...
hehehe.. 


Wah! gambo siap tunjuk dgn brg2 dia lg...
maklum la.. 
jarang dpt beli banyak mcm ni..
semua ni utk anak mama... janji, mesti rajin2 belajar ye...


La... apehal plak ni..
yelah mama tau awak kuat Arry..
time ni dia ckp kat aku yg dia pun blh gi sekolah gak..
sbb tu posing tunjuk mcm gagah...
gagah2 pun..
korang tgk ni... paham2 kan jelah ye..

 

kehkehkeh...
paham tak... ada la sikit... 
yg dia ckp Batrisyah Waheeda bte Ahmad Murad tu...
nama akak dia... 
entah, tiap kali aku suruh kenalkan diri mesti nama tu gak yg dia sebut...
klu dgr betul2.. dia ada ckp psl mainan la..mama marah la..
tp.. yg last tu aku tau dia nak ckp ape..
genting highland
aduii.. mcm mane nak sekolah ni dik oii..
ckp pun tak betul lg..

 Ape pun... dia la yg wat aku ngan daddy tiap ari ketawa...
kerenah dia, cara ckpnye... 
mmg mengelikan hati..tu la dia..
si kecil..
Nur Arryanna Ellysyah bte Ahmad Murad





      

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic