Thursday, January 20, 2011

MeE sAyUr@BeBoLa DaGiNg..


       Hai..... salam semua, nak cite sikit pasal menu ni...... nampak ringkas je tapi rasa memang sedap...... selain  sedap menu ni banyak membantu..hehehe..... pelikkan!
      
       Sebenarnye anak aku Ary paling susah nak makan...... dia hanya suka makan epal, kentang goreng, biskut, keropok dan makanan yang ranggup la.... nasi adalah makanan yang paling susah nak masuk mulut dia..... pelikkan!

       Menu ni boleh dikatakan selalu jugak la aku masak..... seminggu 2-3 kali aku akan masakkan untuk dia..... aku cuma tukar2 kan bahan rencah macam ayam, sayur dan yang ini aku try letak bebola daging...... tapi nampak gaya dia lebih suka sayur....emmm takpe la sayur pun bagus jugak....

       Kadang2 aku kesian dan risau tengok dia..... kita makan sedap tapi dia tidak..... tak macam akak dia Icah bagi je ape semua dia telan..... tengok badan dia dengan akak dia pun jauh beza...... heheheh
kalau aku tengok dia makan menu ni aku suka sangat...... banyak tau dia makan......  


Ini la budak yang tak suka makan...

                       

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic