Friday, January 7, 2011

NaSi LeMaK pEmBuKa SeLeRa..


     Salam semua..... mcm biasa setiap hari jumaat daddy offday.... Hari ni aku sekuarga duk umah je, tak gi kemane-mane..... Memandangkan icah dah btukar waktu psekolahan, jd agk sukar jgk la nak bgerak mane2.... Nmpk mcm pelik je, sekolah tadika msk tgahari blk plak ptg... tp pikir2 ok jgk la biar dia tbiasa sbb thn dpn sekolah rendah pun ptg jgk...

      Hari ni aku bangun lebih awal.... aku rancang nak masak untuk kuarga... resepi pilihan aku ialah nasi lemak... tapi nasi lemak biasa je sbb aku tak brp pakar soal masak memasak ni.... Aku gembira sgt sbb time mcm ni dpt makan sama2 dgn daddy n anak2.... Sbnrnye kitaorg ni jarang dpt makan sama2 ni la time daddy cuti kita dpat habiskan masa bsama....

      Icah pun suka jgk.... sbb hari ni daddy dpt hantar dan ambil dia di sekolah.... tak habis2 pesan kat daddy dia supaya jgn lupa ambil dia kat sekolah.... Kebiasaan nye icah akan naik van sekolah setiap hari... cuma hari jumaat je dia akan merengek nak naik dgn daddy.... 

      Memandangkan tiada ape2 projek hari ni, aku ambil kesempatan habiskan masa pergi belanja barang2 keperluan umah..... Lepas je ambil icah di sekolah, kitaorg berangkat.... distinasi nye di pasaraya kini di bandar kota tinggi.... tempatnye selesa sbb tak besar sgt dan barang2 mudah dicari, mmg setiap kali nak bebelanja mesti gi situ...sgt puas hati...huhuh ... Jgn lupa,  bebelanjalah dgn berhemat....:)

     

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic