Tuesday, January 4, 2011

SeLaMaT dAtAnG 2011

    Hai...selamat tahun baru semua...aku harap tahun baru ni akan lebih bermakna lagi buat kita semua...untuk tahun baru ni aku cuma mengharapkan datangnye kebahgian dan keberkatan dari yang maha esa....Masa berlalu begitu pantas...macam tak pecaya, anak di depan mata sudah meningkat usianye....

     Untuk tahun baru ni, daddy bagitau kat aku yang dia nak berhenti merokok...takpe la, aku akan sokong ape jua tindakan yang baik dari daddy....sebenarnya benda ni memang aku tunggu2 sangat...aku memang tak suka daddy merokok tapi pelahan-lahan daddy cuba berhenti...alhamdulillah...seawal tahun baru hingga sekarang, daddy dapat menahan dari merokok...thanks sayang.

     Tahun baru ni memang betul2 bermakna....aku sangat gembira dengan perubahan itu...membuatkan keluarga ku hidup lebih ceria....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic