Thursday, January 27, 2011

HePi ChiNeSe NeW yEaR..

      Salam semua.... nak cite pasal masak malu pulak.... bukan ape, sbb hari ni aku masak sardin je... hehehe

     sbnrnye tadi rancang2 nak ikut daddy pegi dinner dgn budak2 kedai dia sempena nak menyambut tahun baru cina ni..... tapi aku pikir2 malas pulak nak pegi.... ialah nak mengadap muka bos daddy tu menyakitkan hati mcm nak tumbuk je muka dia... errrrgh!

     Aku bukan ape, aku geram sangat dgn perangai blagak dia tu.... ahh biarlah diakan bos.... kerana aku ngan anak2 tak pegi, daddy siap bungkuskan Mcd untuk aku ngan anak2 takut kitaorg lapo kat umah.... bagus jgk! 


2 set prosperity + 1 french fries + 2 milo
cukup untuk aku ngan anak2...yummmm....


amboi icah boleh habis ke tu...?


ary tu knp pulak...beleteh je, makan tak jugak...

    Lepas kekenyangan masing2 terbongkang terus tido..... aku pun mcm nak join sekali tapi hati ni risau daddy masih belum balik lagi...... takpe la tggu je... akhirnye balik jugak daddy ...siap bawa 2 kotak buah limau mcm nak jual je..hehehe tapi berbaloi jugak dia pegi, dapat ang paw dua2 dlm ada cek banyak jugak jumlahnye.... yg tak percayanye daddy bg ang paw tu kat aku..... yahooo bleh shooping! 


        pemurah jugak bos laki aku ni.... padahal baru tadi ngumpat
anyway thanks Dicson hepi chinese new year...
                 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic