Saturday, February 19, 2011

BeZdAy IcAh...

      Hai... aku nak kongsi sikit cite smlm... majlis kecil2an meraikan b'day anak aku icah yg ke 6thn... aku jemput ahli keluarga je...

      Mulanye aku pening jgk pikir nak ajak makan luar ke tempah ke.... tp bila dipikir2 baik aku masak sendiri lg senang... menu pilihan aku soto... sedapkan..huhuhu

      Bila dah tahu menu ape nak dimasak... terus gi beli takut tak sempat siap.... pening gak org kedai tu melayan kerenah aku yg cari brg tak jumpa2.... nasib baik la dia tolong lengkapkan.... dia siap suruh aku tambah pegedil segera tggl goreng je.... biar lg sedap katanye....hehehe tq...

      Selepas berhempas pulas sorang2 kat dapur.... nah! tu dia dah siap pun soto ayam makan dgn nasi impit atau mee hoon ditambah pula ngan pegedil daging.... yummm2!

      Terima kasih pada semua yg datang.... jemput makan semua...


ni la mak n abah aku.... terima kasih sbb sudi datang....


adik aku man... 


ni family abg aku... wife nye cheek n yg comel tu rania...

 sori, knp aku tak snap gmbr family ana ni... ni akak aku ana n husband dia hatta...
yang boys tu anak diaorg amir, acheek n rayyan...


 
        


ni kek b'day icah yg ditaja oleh anna resepi (akak aku)..... mmg cantik dan sedap...yummm!
pokoknye klu nak makan kek order je kat dia...
huhuh.... kalah secret recipe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic