Thursday, February 10, 2011

IcAh KeNe KaCaU...??

      Hai..... kisah anak aku Icah ni buat aku pening..... Icah ni baru 6 thn, tp dah ada pulak budak sibuk kacau2 anak dara aku ni.....

      Semenjak Icah naik satu van sekolah dgn budak2 sekolah rendah ni, risau gak aku dibuatnye..... setiap kali Icah naik van ada je budak yg kene2 kan dia.... 

      Ada sorang budak laki ni mungkin mangsa gak la, asyik marah2 je.... sbb kawan2 dia kacau2 dia ngan Icah..... siap nyanyi lagu pengantin baru lagi.... 
  
     Tak paham betul aku ngan budak2 skrg ni..... bukan besar sgt pun.... paling penting, aku harap sayang mama ni belajar rajin2 semoga cita2 nak jadi doktor tercapai....aminnn 


time ni dah nak gi sekolah sempat pulak dia posing...
                    

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic