Thursday, February 10, 2011

BoRiNg2

      Lamanye aku tak update kan...... bukan byk sgt keje kat umah ni, cuma xde cite yg bleh dikongsikan..... cuti yg memboringkan.... emmmm

      Cuti sekolah ni aku ngan anak2 just duduk umah je..... sbbnye daddy kene keje, biasa la time raya cina ni mmg susah skit daddy nak cuti...... xpe la aku paham...

      Lagi pun, nak marah2 sgt  pun tak bleh gak..... ari tu bos daddy bg ang paw dpt gak aku belikan Icah rantai..... so bebaloi gak imbuhan daddy keje ari tu.....heheheh


suka giler dia dpt rantai tu...

      Tapi ada hari tu, punye la aku geram..... dia gigit2 loket rantai dia sampai kemek2..... dah la loket yang aku beli tu nipis giler..... habis menangis melalak2 minta maaf kat aku..... teruk juga aku marah dia.... tu la sape suruh nakal sangat.... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic