Sunday, February 13, 2011

BrEaKfAsT MeE gOrEnG..


      Salam pagi yang indah.... nak cite pasal breakfast ari ni ada la sikit masak benda yang ringkas je..... mee goreng tak berapa pedas khas untuk my daughters....

      Kalau dulu daddy rajin beli breakfast kat gerai kawasan rumah aku ni..... tp skrg ni aku dah tak kasi beli lagi dah.... sbb lagi bagus aku yang masak nak pedas ke tak ke, kita yg buat... 

      Bukan ape, aku dah byk kali terkene.... kita xnak pedas tp dia buat pedas, kita nak pedas dia buat tak pedas errghh geram.... anak aku pulak, kalau makan pedas je masalah.... air satu jug pun bleh habis.... lepas tu aku la yg kene habiskan makanan tu....emmm!

      So nikmati la mee goreng mama ni ye anak2 ku.... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic