Saturday, May 7, 2011

SeGmEn : PiNkY mOmMa AjAk GeLaK..


Join segmen Pinky Momma lagi...
wahh... best! 
bleh kongsi gelak ngan korang...
sape2 yg nak join klik je kat banner tu yer...  

     Citer yg aku nak kongsi kali ni ketika aku masih tgh nak ngurat suami aku (time2 gatal masa tu..hehe..) masa tu aku berkerje di salun kecantikan di sebuah plaza... suami aku pulak masa tu baru keje di sebuah kedai cermin mata (budak baru... ramai la gadis2 cuba kacau2... termasuk la aku..hehe..) 

     Start ari tu... aku tak habis2 lalu kat depan kedai tempat dia keje... tersengeh2... control cun... haha.. alhamdulillah... usaha aku berhasil... suami aku bagi respon baikkk dgn membalas senyuman manis nyer kat aku... (berbunga la pulak..)

      Tapi... alahai bab ni yg aku malu ni... citer jelah yer... masa tu aku tgh nak naik escalator... escalator tu betul2 depan kedai tempat dia keje... tgh syok2 jln control cun sambil tersengeh2 malu... kasut tumit tinggi aku yg tajam giler tu tiba2 terselit kat celah lantai sebelum escalator... masa tu aku tak sempat nak ambik kasut aku tu sbb sebelah kaki aku ni dah pijak naik escalator tu... dah kasut lg satu tu tinggal kat bawah...

      Aduii... dgn muka tak malu nyer... aku turun dgn sebelah kaki tak pakai kasut... sarung balik kasut aku tu dgn muka tak bersalah... bila dah jadi mcm tu, bukan katakan nak senyum... muka suami aku tu pun langsung aku tak pandang... masa tu aku boleh dgr org gelakkan aku... malu2... jatuh saham! 

      Kalau citer balik kat suami aku ni... bleh gelak besar dia... tu la balasan, mak suruh keje aku pi mengatal pulak... ermmm...       

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic