Wednesday, December 1, 2010

Cuti...???


     Cuti..?nak pegi mane er?...pening2....aku mmg dah plan nak bwk anak pegi becuti ...tp disbbkan daddy tak dpt apply cuti dia.... terpaksa la aku cancel.....Geram betul ngan bos dia ni,....klu cuti memang payah.... kalau bleh daddy tak payah ada cuti langsung.....Nampak gayanye...., jalan dekat2 je la aku sekeluarga....

      Kalau nak cite pasal bos daddy memang sakit hati.... orang yang dengar mesti geram.....Dulu aku sampai bergaduh dengan bos dia.... gara2 cuti.....Mane taknye, daddy demam tapi dia buat tak tau je.... ada surat mc pun dia tak nak layan.....Tu la, kadang2 aku kesian gak kat daddy... keje dari pagi sampai malam.....Sampaikan customer yang datang anggap dia yang bos..hahaha....

    Walau mcm mane pun aku akan usahakan cuti sekolah ni... Daddy,Icah dan Arry happy tak kira di mane..i luv u all....    

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic