Wednesday, December 22, 2010

Menu simple...kuew teaw sup

     Hai....hari ni aku ngan anak2 duduk umah je....daddy keje,.....xtvt kat umah mcm biasa la...sakit kepala jgk dibuat nye nak melayan kerenah anak yang mcm2 ragam tu.....Aku pun sbnrnye boring jgk...nak masak sedap2 takde geng nak makan....tu yang aku masak simple2 je....Hari ni aku masak kuew teaw sup....nampak simple tapi sedap jgk la....ok untuk anak aku sbb tak pedas, klu nak pedas letak aje sambal kicap...berapiiii...huhuhu....

     Nak dijadikan cite...dulu menu ni selalu akak aku yang buat masa dia baru2 kawin dulu.....bezanye dia pakai mee hoon tapi sbb daddy suka kuew teaw aku tukar la skit.....kadang2 klu makan nasi je jemu jgk kan.....so masak simple tp sedap...yummm2...cite punye cite...esok nak masak ape ek..??  


Simple kan....
                              

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic