Saturday, December 11, 2010

jalan2..

       Semalam daddy cuti seperti biasa...aku memang tak tau nak pergi mane waktu tu.....Tapi rupanye daddy dah ada plan untuk aku dan anak2....Dia plan nak bawak kitaorang pergi mandi-manda kat Water Park kat Todays Tiram, lepas tu rehat2 sambil tengok wayang....Aku macam biasa tak kisah sangat asalkan gembira udah le...Bila je aku cakap kat anak2 apalagi mengelabah cari boya kat stor....Aku memang tak pernah pergi kat situ sebelum ni...tapi bila sampai je, aku mengalahkan anak2 plak.....Best jugak kat situ tak ramai orang sangat...mungkin hari aku pergi tu waktu bekerja kot....Icah suka giler kat sana...sampai gigil kesejukan pun masih bleh tahan lagi.....Arry plak tak nak mandi...peluk je kat daddy, sejuk kot...biasa la arry ni kurus skit jadi rasa sejuk tu cepat sampai ketulang...kesian jugak tengok masing2 dah kecut kesejukan.....

      Dah seronok, penat...kitaorang siap2 pergi Pelangi Leisure Mall nak tengok wayang....aku ngan daddy pilih nak tengok cite hantu kak limah balik rumah....Masa tu icah nampak cool je macam berani tapi bila dah tengok jap2 peluk aku, jap2 peluk daddy.....last2 tutup mata sendiri ...kakaka..cite tu bukan nye seram sangat cuma banyak suspen je..Arry ok plak..mungkin penat sangat tadi nak mengamuk pun jadi malas....Tapi yang buat aku tak tahan masa tu...aku tgh syok minum air ada bab kelakar ni sampai aku tersedak..meleleh air mata di buatnye...ish..ish...malu tol.....Cite tu memang best dan kelakarrr sangat....Banyak sangat xtvt hari ni....masing2 penat sampai tak sanggup nak makan malam...aduhh letih....tapi thanks daddy luangkan masa mu untuk mama dan anak2...yahooo....seronok!


best la kat sini....jomm!

    
masa dah nak balik...daddy ngan mama penat sgt ke...??         
                                                                                                           
                Icah n arry sempat main kat bahagian toys...Vromm!    



                                

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic