Wednesday, December 22, 2010

Picnic di Tanjung Balau

     Hai semua.....hari ni aku nak kongsi la skit kegembiraan aku masa picnic minggu lepas....kitaorg nak try berehat kat tepi pantai la konon2 nye.....daddy kata on aku pun ape lagi masak2 la buat untuk bekalan......semua dah siap kitaorg pun bertolak...mmg tak sabo nak tgk pantai....huhuhu.....bukan ape dah lama tu tak pergi sana.....

     Sampai je kat sana, anak aku Icah la yg paling tak sabo nak mandi....tapi ape2 pun aku ajak makan dulu  sbb lapo giler tu ....pejalanan lebih kurang 1jam buat perut aku sgt lapo....Cuaca masa tu mmg baik...tak panas dan tak hujan....angin mmg kuat buat aku dgn daddy mcm nak tido....tapi anak2 aku ni tak habis2 merengek nak mandi....layannnn jugak la....Best sgt mandi kat pantai...mcm biasa klu dah sampai pantai mesti nak buat istana pasir...nasib baik aku ada bawak benda2 nak buat istana pasir tu dr umah......

     Aku mmg seronok tgk anak2 aku hari tu....jarang diaorg dapat main2 dgn pasir.....tapi pantai mmg tempat yang paling sesuai untuk berehat....angin yang meniup membuat kita tenang dan mata yang memandang ke pantai mmg betul2 membuat kita bersyukur dgn ciptaannya.........

                                                             
       Pantai Tanjung Balau....

           
                                                    
    Arry gembira dpt main tanah..ape agaknye yg nak dibina ni...?

    
Ini la dia....istana ciptaan daddy ngan anak2....cantikkan....hehehe


Mandi-manda....anak2 takut plak bila dah ada dlm air.....



        





Rehat puas2....thanks daddy...we all enjoy..huhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic