Sunday, December 5, 2010

sakit..

     Hai...hari ni aku tak berapa sihat skit..kena selsema pulak....walau sakit mcm manepun kerja kat umah mesti aku beres kan...cuma tadi aku tak sempat nak buat sarapan pagi....kesian daddy,....kena minum kat tempat kerja..kita org yang kat umah ni daddy tapaukan nasi lemak kat restoran depan taman...

      Menu aku tghari ni aku masak simple je..masak nasi pastu masak ayam kicap....lauk ni kegemaran anak aku..tadi pun masa aku tgh masak berapa kali dia menjenggah asyik cakap lapar je.....padahal baru lepas tolak nasi lemak....dia pernah cakap kat aku,...kalau hari2 lauk kicap pun takpe..tak kisah la ayam ke, ikan ke, telur ke..janji ada kicap...kelakar betul...hehehe..kerenah anak2 ni memang boleh buat kita lupa sakit..betul tak!  



yummm...


sabar menanti...

                                                      

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic