Wednesday, December 8, 2010

Thanks daddy...

      Hari yang paling bahagia buat aku...sebenarnya aku jarang menyambut ape2 sambutan tak kiralah birthday ke, anniversary ke..tapi pada 7hb disember adalah hari anniversary aku dgn daddy....Nak dijadikan cerita, aku sampai tertggu2 bila agaknye daddy nak wish kat aku...memandangkan hari tu dia bekerja, aku dapat rasakan mungkin daddy lupa dan langsung tak cakap ape2 pun kat aku...masa tu aku memang dah hampa tapi ape bleh buat..terima jelah....

       Pada pukul 4.30ptg, aku terima panggilan dari daddy....aku dah mula tunjuk yang aku merajuk tapi belum sempat lebih2 "daddy wish happy anniversary to me"...aduhh...terperanjat gak aku...tapi aku marah kenapa lambat sangat wish, yang aku kelakar dia bleh cakap masa ijab kabul tepat pukul 4.30ptg, tu yang nak tungg baru bleh wish..ade2 je daddy ni....Malam tu kami hanya sambut kecil2lan..aku dan daddy sepakat nak makan di kfc sebab tempat yang sesuai untuk anak2 jadi tak ganggu mama ngan daddy nye...hehehe..happy sangat, i luv u daddy...  


daddy bagi dah seminggu tak tau plak itu my present..


daddy n icah..susah nak berenggang..


mama n arry...smile always


happy anniversary daddy...i luv u so much. 



                                 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic