Friday, April 1, 2011

MaJLiS kAhWiN..

      Hai... aku lupa nak kongsi cite hari tu.... aku pegi rumah kakak ipar aku di Felda Sungai Ara... dia ada buat majlis menyambut menantu...

     Sambutan sederhana je... tapi ada sikit perbezaan dgn tempat2 yang aku dah pegi... contohnye yang aku nampak, kerjasama dari org2 kat situ... mcm tak berkira... sbb tak pernah aku tgk rumah yg ada majlis kahwin bersih n rapi mcm tu.... sampaikan kita tuan rumah dah takde kerja.... majlis habis pun, semua pekakas dah siap basuh... yg kelakarnye, konon2 lepas selesai pengantin nak basuh la periuk2 kat dapur tu... tup2 semuanye dah settle siap dah dilap lagi.... huhuhu... baguskan!



ni anak buah aku..
selamat pengantin baru Am n Azie...



siap ada persembahan tarian kuda kepang...
sekali sekala tgk best jugak....
lagi kelakar bila ada org kat situ jerit2 konon2 mcm kena rasuk...
kahkah... ni tarian jelah...


ni Apam Comel...
 yg aku beli dari Anna Resepi....sedap sgt..
 buat makan2 time rewang....
thanks anna.. ramai org puji apam kau ni... huhu..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic