Saturday, April 23, 2011

PINKY MOMMA...daku memang pelik skit!

Hai... salam senyum2 wat smua... suka sgt join segmen2 mcm ni...
pada korang smua yg nak kongsi gelak... jomm!
klik je kat header PINKY MOMMA yer..


      Pelik?... emmm.. tak pelik sgt... tp bleh la klu nak kongsi2 ngan korang... perangai pelik aku... aku suka  pakai stokin time nak tido... tak pelikkan... tp dari kepelikkan aku ni adalah satu citer yg wat aku malu dan semua org bleh ketawa... ishh3..

     Citernye mcm ni... ada la ari tu... aku tido umah akak ipar aku sbb ada majlis kat situ... sbbkan ramai sedara mara dia yg aku tak kenal tido kat situ... maka kena la tido jenis sepah2... sedap2 aku golek2... ada la satu makcik ni tegor aku... "mane anak nye..?" aku terus tunjuk anak aku yg masa tu tgh tido sebelah aku... tp makcik tu mcm hairan... terus aku tanya dia... "knp makcik..?" la... makcik tu hairan sbb aku tunjuk anak aku yg dah besar panjang tu... ada ke dia ingat aku ni dlm pantang sbb pakai stokin masa tu... hahaha... gelak2... 

     Tu la citer dari kepelikkan aku yer... korang klu ada benda pelik yg bleh digelakkan... jom join PINKY MOMMA...daku memang pelik skit! 





1 comment:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

mama comel..tumpang duduk sini boleh?
ur 51 follower ;)

entry ni utk kamu..

http://eppyphamdiary.blogspot.com/2011/05/di-sangka-masih-dalam-pantang-huhu-p.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Cute pic